donderdag 18 april 2013

Klus 183, badkamer

Tja, wat moet ik hier nu over zeggen? Het kan er echt een heel stuk netter uitzien.

De emmer hadden we even nodig om bij het bed van Dochter te zetten die vannacht misselijk was.

Gelukkig ging en gaat het allemaal goed met Dochter, dus de emmer kan weer gevuld worden met de schoonmaakmiddelen en in de kast op de gang.

Badspeeltjes moeten natuurlijk drogen op de badrand, maar als ze droog zijn moeten ze wel opgeruimd worden.

En daar heb ik een oplossing voor bedacht (klikerdeklik).

Zo, dat is allemaal weer netjes op zijn eigen plekje opgeruimd.

Verder mag er van alles in de wasmand, en deze stapel gaat de wasmachine in. Blauwe was vandaag.

Nog geen 10 minuten werk en het ziet er toch weer een heel stuk beter uit.

Wat pak jij vandaag aan?

2 opmerkingen:

  1. En dat alles in 10 minuten kun je zien hoeveel verschil je kunt maken. Het ziet er weer heerlijk opgeruimd uit.

    Wat ik vandaag deed? De spullen van de bergruimte (die ik tijdelijk geparkeerd had in de bijkeuken) opgeruimd. Zie mijn blog van vandaag klusinhuis.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen