donderdag 21 februari 2013

Klus 174, Nog een keuken

Nee, natuurlijk hebben we geen twee keukens in huis. Hoewel...

Dochter heeft ook haar eigen keukentje. Een beetje verscholen achter de rotzooi  spullen. Eerst de doosjes aan de linkerkant maar eens bestuderen.

In de eerste doos zitten kookboeken die weg mogen. Daar moet ik dan alleen wel iets meer mee doen dan alleen maar in een doos stoppen.

In de bovenste doos zit van alles om cupcakes te versieren. Daar zou ik toch een betere plek voor moeten verzinnen.

Ik weet niet precies wat we gebroken hebben, maar het gereedschap hoort niet op de keukenvloer, maar in de schuur.....

En dan nog een hele tas vol met kinderboekjes die ze niet meer lezen. Moet ook iets meer mee gebeuren dan in een tas stoppen en in de keuken zetten.

Leeg hè?

Alleen staat dit nu allemaal op mijn aanrecht.

Na een sopje mag het keukentje weer terug.

Samen met Dochter heb ik het allemaal gesorteerd en uitgezocht.

Alles weer opgeruimd en op zijn plek. Nu alleen die boeken nog.....

4 opmerkingen:

  1. Ziet er weer goed uit.
    Heb je al een lekkere maaltijd van je dochter gekregen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeg geleerd is oud gedaan. Heel goed om je dochter gelijk een goed schone rn opgeruimde keuken te geven om in te kokkerellen. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, schattig, dit keukentje. Het nodigt nu direct uit om te gaan spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je dochter zo ook mee kan helpen. Ze leert er ook van opruimen ;-)

    Het is trouwens een lief keukentje.

    BeantwoordenVerwijderen