vrijdag 21 september 2012

Klus 161, Kledingkast Dochter

Het wordt echt herfst buiten. En binnen is de verwarming ook alweer aangeslagen. Ik denk dat de korte broeken, rokjes en zomer-t-shirts nu echt wel uit de kledingkast kunnen. Dus dat deed ik.

Het past er allemaal maar net in. En dan te bedenken dat er nog een wasmand beneden staat te wachten...

Dit kan allemaal in de rolbox onder haar bed. En daar mag het wachten tot de volgende zomer. Ik heb nog geen idee welke maat ze dan draagt, dus dat zoek ik tegen die tijd allemaal nog wel een keer uit. Natuurlijk heb ik wel alles er tussenuit gevist wat nu al aan de kleine kant is.

En zo ziet de kast er nu uit. Onderin is zelfs nog plaats voor haar zwemtas!

Oh ja, en denken jullie nog even aan de give-away?

4 opmerkingen:

  1. Sinds een tijdje houd ik ook een blog bij over eenkastjeperdag en kijk voor steun en inspiratie bij anderen. Zo kwam ik ook op jouw blog.

    De kast van je dochter ziet er weer opgeruimd uit. Klaar voor de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie stapeltjes heb je nu in de kast van je dochter!! Kan je gelijk alles weer blindelings vinden.

    Ik heb deze week ook een slag gemaakt in de kast van Ukkepuk. Ziet er zó mooi uit gelijk. Alleen die berg sokken nog :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, ik heb het toevallig ook vandaag gedaan! Hier kon helaas bijna alles al in de `te klein` tas voor vriendinnen. Eind augustus is er een groeispurt ingezet waardoor alle zomer- en winterkleren en schoenen opeens te klein waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer lekker bezig geweest zie ik. Dat ziet er weer goed uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen