woensdag 19 september 2012

Klus 160, werktas

MamaWerkt heeft behalve een huishouden en een gezin ook een baan. Nog wel, want mijn werkgever heeft mij aangekondigd dat onze wegen gaan scheiden. Niet zo leuk natuurlijk.
Maar wel een mooie gelegenheid om mijn werktas eens stevig onder handen te nemen.

Hmm, en dat werd ook wel eens tijd!
Mijn werkgever werkt papierloos. Eigenlijk is papierarm een beter woord, want zonder papier werken is mij in elk geval nog niet gelukt.En ook nog eens met flexibele werkplekken. Aan de ene kant leuk, want je zit nog eens naast iemand anders. Aan de andere kant ook weer niet, want je sjouwt je een breuk met al je spullen: laptop, telefoon, toegangspas, en werkvoorraad.

En, ik heb (zeker voor papierarm werken) best een aardige hoeveelheid papier verzameld. Dat tijdschrift is van mij, dat kan op de stapel: "blijven".

 Dit gaat in elk geval terug.

 Dit is van mij en blijft dus bij mij.

 Dit dossier gaat ook terug, daar was ik in aan het werken.

En dit stapeltje zijn prints van stukken die ook digitaal beschikbaar zijn. Dit kan dus weg. En dat scheelt toch weer. De rest gaat in een doosje en mag terug naar de werkgever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten