maandag 9 juli 2012

Klus 144, vensterbank

Tja, als je een tijdje niet zoveel doet in huis én de werkster hebt ontslagen, dan loop je achterstanden op. Gelukkig is Man vandaag weer uit het ziekenhuis gekomen en dat scheelt me een hoop tijd aan bezoekuren (met liefde gedaan overigens!) en dan kan ik mooi weer eens iets nuttigs in huis doen.

Voor het raam in onze voorkamer hangt een luxaflex. Een van de weinig dingen die we hebben gehouden van de vorige bewoners. Hartstikke handig, maar wat vangt zo'n ding een hoop stof.

Erg hè? Terecht dat ik lid ben van de club van slechte huisvrouwen. Dat kán toch niet... En dit is slechts één van de doekjes die er zo vanaf kwamen (shame, shame).

Ook de plant was stoffig en die gele bladeren maken 'm niet aantrekkelijker.

Ik denk dat je niet veel verschil ziet op de foto's van voor en na. Maar geloof me, het is echt een heel verschil en in elk geval is het weer schoon!

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat jammer van je vakantieplannen, maar dat je man beter wordt is het voornaamste. Lijkt me pittig klusje idd, die luxaflex.
    Heb je wel een vakantiegevoel nu? Of vind je het niet erg thuis dingen te doen?
    Fijne vakantie anyway.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn inderdaad klusjes die je niet snel zet maar die je toch gaat merken na verloop van tijd! En wat een werk hè die luxaflex!
    Weer mooi schoon!

    BeantwoordenVerwijderen