woensdag 30 mei 2012

Klus 129, de tuin (deel zoveel)

Hij bloeit/bloeide echt prachtig. Honderden bloemen. De blauwe regen bedoel ik. Maar aan alles komt een eind en dus lag de tuin bezaaid met uitgebloeide blauwe-regen-bloemetjes. En zolang het droog is gaat dat allemaal nog wel, maar aan het eind van de week verwachten ze regen....

Het lijkt wel confetti.

Hé, onder die bloemblaadjes houdt zich allemaal onkruid schuil.

Daar maak ik ook meteen korte metten mee. Dat is nu nauwelijks extra moeite en het resultaat is natuurlijk wel beter als dat ook weg is.

Zo, dat is een heel stuk netter.

En dit hoekje kan vast ook beter..

Inderdaad.
Tijd voor een kopje koffie.

5 opmerkingen:

  1. blauwe regen is ook prachtig, maar inderdaad niet handig om op te ruimen nadat t ook heeft geregend. Je tuin (dit stuk tenminste) ziet er weer keurig uit in elk geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ligt er ook veel hebben zo`n soort boom in de straat staan alles zit eronder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keurig! Lekker zo`n opgeruimde tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig! Ik mag ook weer, maar kheb nog geen zin... Van m'n moeder heb ik met m'n verjaardag een krabber gekregen. Niet zo'n stille hint dus! Maar ik vind het wel ff goed. :)
    Ik zag je reactie over het Flow vakantieboek bij Frysk Memske (m'n Fries is niet zo goed): zit je op FB? daar zag ik gisteren een tijdelijke aanbieding, ging 3 eur geloof ik van de prijs af.. Toch weer de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, met dit weer wil je toch gewoon lekker buiten kunnen zitten hé.

    BeantwoordenVerwijderen