woensdag 9 mei 2012

Klus 117, de koelkast

Boven mijn leeslijst staat natuurlijk niet voor niets "wie inspireert mij". Niet alleen is het superleuk om bij anderen binnen te kijken, ik krijg ook regelmatig ideeën aangereikt, zo ook vandaag door deze blog (klikerdeklik). Dus vandaag de koelkast. Die ik natuurlijk vaker doe, maar niet zo uitgebreid als vandaag.

Als eerste pakte ik de buitenkant aan.
 Zo was de deur. Er hangt altijd van alles, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dat regelmatig geschoond wordt.

En zo is 'ie nu.

Maar de koelkast is natuurlijk meer dan alleen de deur...

 De deur

En de binnenkant van de koelkast. Het past er allemaal in, maar daar is het wel zo'n beetje mee gezegd.

Alles is eruit geweest, de plankjes zijn gesopt, alles is nagekeken op houdbaarheidsdatum en vrijwel alles is weer terug gegaan. Maar dan wel iets georganiseerder.

Zo is de deur nu..

en zo ziet de rest van de koelkast eruit.

En voor diegenen die zich afvragen hoe die flessen toch zo netjes blijven liggen:

Een van de beste verjaardagscadeaus van de laatste tijd. Echt een superding.

2 opmerkingen:

  1. Wat een handig ding inderdaad. Nooit gezien, super!!

    Je ijskast ziet er weer super uit... ik durf in de mijne niet te kijken geloof ik... Misschien handig morgenavond voordat er boodschappen worden gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen