woensdag 4 april 2012

Dag 89, boekenkast

Mijn oude werkkamer wordt wel langzaamaan iets leger, maar is om de een of andere reden ook nog steeds een magneet voor spullen.

Ik snap dat die jas ergens moet blijven, maar aan de boekenplanken? Ik denk eerder aan de kledingkast.

Met die jas uit het zicht zie je pas goed hoe de boekenplanken er aan toe zijn. Op zich niet onlogisch, want er is het een en ander naar beneden verhuisd. Niet alle boeken passen in de nieuwe kasten. Dus de boeken die nu nog boven staan, blijven daar ook voorlopig (op een paar uitzonderingen na). Maar niet op deze manier natuurlijk.

Ook hier kom je weer hele leuke dingen tegen: een monsterdoos vol kroontjespennen en inktpotjes die nog van mijn opa en oma is geweest. Die gaat weer terug in de kast. Te leuk om weg te doen!

Een doos vol foto's. Die mag wel naar beneden, naar de nieuwe werkkamer. Die ga ik binnenkort eens allemaal bekijken.

Er zitten ook wat kinderboeken tussen. Leuk: sprookjes van Andersen en van Grimm. Over een tijdje kunnen we die ook voorlezen (nu ben ik nog bang voor enge dromen erover).

En nadat ik alle planken met een sopje heb afgenomen en alle boeken min of meer soort bij soort heb gezet, ziet de kast er zo uit:

Met (niet op de foto) nog een hele plank over!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè zo'n scone kast met zomaar ruimte!! Goed hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo! Dat ziet er weer netjes uit! En de schuine muur is mooi benut zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n netjes opgeruimde kast... Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen