donderdag 19 april 2012

Dag 101, kast werkkamer

Ook op de werkkamer gaat het nog niet helemaal zoals het de bedoeling is. Er blijven stapeltjes liggen en die ruimen zichzelf helaas niet op. Dat zal ik moeten doen.

Zoals dit stapeltje.

Of deze.
Dat is toch echt niet helemaal de bedoeling. In deze kamer is ruimte toch een beetje een schaars goed en dan kunnen dit soort stapeltjes natuurlijk niet.

Eens even kijken wat er eigenlijk allemaal ligt.

De mapjes met elastiek die mogen nog even blijven.

Een hele stapel schrijfblokken, die mogen in de. Die la begint overigens al aardig vol te raken....

Een stapeltje gebruiksaanwijzingen en garanties, de meeste spullen waar ze bij horen heb ik niet meer. Dus dan mogen de papieren ook weg. Dat ruimt in elk geval lekker op. Gebruiksaanwijzingen waar ik de bijbehorende zaken nog wel heb mogen in de map "gebruiksaanwijzingen", dat lijkt me toch overzichtelijker.

Een mapje met prentjes die eigenlijk een lijstje verdienen. Die mogen ook blijven. Kan ik altijd nog als een cadeautje weggeven toch?

Niet één, maar twee schrijfmappen. Daar wil ik nog even over nadenken.

En ik kwam ook nog een hele stapel nota's uit 2007 tegen, waarvan ik vond dat ze nu zo langzamerhand wel weg konden. In die map die over bleef heb ik een hele stapel van een bestuur waar ik in zit, op kunnen bergen.

En dan blijft dit over:

Het is een hele stapel, maar let op: de papierstapel onderop en de doos daarboven, die lagen er eerst niet. Een deel moet nog opgeborgen worden in de daarvoor bestemde mappen, dus helemaal geslaagd is de missie van vandaag niet ;-). Da's voor een andere dag.

Maar dit vak en vooral het vak ernaast

daar kun je de verandering volgens mij toch echt wel zien.

4 opmerkingen:

  1. Alles met papier en stapeltjes ditjes en datjes, zijn altijd het lastigst... soms weet ik het even niet meer, of denk ik Bllll wéér eer stapel. Wanneer heb ik ze allemaal gehad...

    Maar het knapt op hoor... mooie lege vakken krijg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo krijg je zomaar weer meer ruimte. Je zou niet weten wat je met die lege plekken zou moeten ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, jee, dat ken ik. Ruim je het ene op en op de volgende plek is de stapel alleen maar groter geworden. Vooral als je niet precies weet waar je iets het handigst kunt bewaren. Maar.... het is je gelukt, 1 vak helemaal leeg!

    BeantwoordenVerwijderen