dinsdag 13 maart 2012

Dag 69, voortuin

Afgelopen weekend heb ik opgeruimd in de voortuin (klikerdeklik, als je het nog niet gezien had) en in de voortuin stond ook deze bak.


De geraniums doen het niet helemaal goed meer als ze onder de sneeuw hebben gestaan. Hup, in de groenbak ermee. En toen had ik een lege bak in de voortuin. Ook daar word je natuurlijk niet zo blij van.
Dus reed ik vandaag naar de kweker en schafte daar viooltjes aan.

Kijk, daar word ik wel vrolijk van (en dan te bedenken dat ze nog gepoot moeten worden, hier staan de potten er alleen nog maar bovenop).

Schattig toch?

En bij diezelfde kweker kocht ik mandjes voor naast de voordeur.











In het echt is onze voordeur gewoon recht hoor! Wij zijn helemaal klaar voor de lente. En omdat de narcisjes al een beetje uit waren, kreeg ik ze ook nog eens voor de helft van de prijs!

Bijna uitgebloeid??

1 opmerking:

  1. Dat sttat toch heel anders dan de geraniums! Leuk hoor. En je had wel geluk dat je die mandjes voor de helft van de prijs kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen