maandag 6 februari 2012

Dag 41, prinsessenkamer

Afgelopen weekend verhuisde Dochter naar haar nieuwe kamer. Jammer genoeg geen foto's van deze kamer toen het nog de werkkamer van Man was, maar geloof me, die had geen roze muur!

Een bed voor ons prinsesje, dat we natuurlijk nog wel even op maat moesten maken, want het paste nét niet onder de balk.

Er moeten nog wat spulletjes van haar oude kamertje komen, maar we hebben nog wat plek..

Er is zelfs plek voor het poppenbed, dus pop kan heerlijk bij Dochter op de kamer slapen.

Een kastje dat vroeger op mijn kamer stond, doet het ook heel goed op deze kamer. Het schilderijtje (koninginnemarkt!!) moeten we nog ophangen.

Fleurige lampjes die we meenamen uit Frankrijk, ze passen prima bij de klamboe én de kleuren van haar kamer. Ok, dat is niet helemaal toevallig ;-).


En de overloop ruimde ik ook meteen maar even op vandaag. Vanochtend stond hier nog een wasrek en een bak met te klein geworden kinderkleding. Onder andere.

Herken je 'm, van afgelopen week? Erbovenop stond ook nog van alles. Maar nu niet meer. De kinderzolder begint vorm te krijgen: lekker opgeruimd, want ook voor kinderen geldt dat een opgeruimde omgeving ook een opgeruimd hoofd geeft.

Je moet alleen niet willen weten hoe mijn werkkamer er nu uitziet, want een aantal dingen moesten natuurlijk wel tijdelijk even ergens anders blijven.... Maar goed, ik heb nog ruim 300 dagen te gaan.

3 opmerkingen:

  1. Schril contrast, hé? Die opgeruimde plekken zo netjes, en de spullen die tussentijds ergens moeten staan... Maar ook dat komt nog aan de beurt!

    Je dochter heeft nu in elk geval een hele mooie kamer. En wat goed dat jullie het bed er toch nog tussen hebben gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ruime en lichte slaapkamer voor je dochter. Fijn dat jullie het bed op maat hebben kunnen maken, want het is een ontzettend leuk en gezellig bed.

    Ik kan me voorstellen dat je werkkamer er nu uitziet alsof er een ontploffing heeft plaatsgevonden, maar dat komt in de rest van het jaar wel weer stapje voor stapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gezellig zeg :D echt een meide kamer..

    BeantwoordenVerwijderen