maandag 26 december 2011

Voorbereiding

Aan de vooravond 2012 start ik een nieuw project. Een 366 dagen project, want 2012 is een schrikkeljaar. Elke dag eenzelfde ding doen.

Toen wij vijfeneenhalf jaar geleden verhuisden naar dit huis, waren we met z'n drieën. We kwamen uit twee huizen: een huis van Man en een huis van mij. En dat moest allemaal samen in het nieuwe huis.We hadden iets teveel spulletjes. Tel daarbij daarbij dat ik in een vorig leven hamster ben geweest en je begrijpt dat ons huis een beetje vol is. En ik heb besloten dat het genoeg is geweest. Als ik nou elke dag de inhoud van een laatje, een mandje, een plank of een doosje uitzoek, opruim, opnieuw inricht of weggooi, dan zou het toch moeten kunnen lukken? Het is gewoon een kwestie van stug doorgaan.

1 opmerking:

  1. Hoi mamawerkt,

    Zo is dat. Wanneer je iedere dag 1 ding doet heb je na een maand 30!!!! dingen gedaan, en dat ga je echt merken.

    Veel succes, en veel voldoening toegewenst,

    Hartelijke groet, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen